style="background: url(http://thecutestblogontheblock.com/wp-content/uploads/2012/06/orange-you-glad-3C-free-blog-background-teal-gray-modern.jpg) center top fixed no-repeat !important;">

Wednesday 13 March 2013

practical training

hai korg!!! rasenye dah lame aku x update entry ni...mls nk update sbb xde benda sngat nk kongsi kt cni...sume hal peribadi n korg xperlu tau!!! hehe... hari ni just nak cite tempat aku praktikal je...pejam celik pejam celik dah hampir 2 bulan aku menjalani latihan praktikal.. ni kali kedua aku merasai suasana di alam pekerjaan,, best juga keje kat gov kan....x penat sangat n rilek je..huhu..tapi kalu hari yg bnyak keje smnpai xkeh nk on9.... kalu nk tau, aku praktikal kat SUK bahagian Unit Perancangan Ekonomi Negeri (UPENT).. kt cni x banyak benda sangat aku tau sbb aku duk bahagian seksyen bajet...ari2 keje aku kira2 je... kadang2 duk update file2, faks surat n follow up pasal meeting... next week, SV aku nk dtg tp report lum siap sepenuhnya lg...hehe...ermmmm rasenye sampai cni je lu ye kwn2,, mase utk balik..:) nanti kite cite lagi ye....BYE....BYE...!!!

No comments:

Post a Comment